Photo by Jenny

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Jenny Jonsson - 6 mars 2011 20:31

Även för mig ! Lite långledigt då jag ska jobba extra under påsken  i stället vilket man inte säger nej till.  Helgens planer slutade dock i feber helt plötsligt och det mesta fick ställas in. Hoppas dock vara helt 100 redan i morgon :) -mera tränings osv får dock vänta (igen :( ). Lördagen tillbringades i alf ute med ett gäng härliga killar, en tjej samt pojkvännen ute på en sjö utanför umeå, trots dåligt med fisk (0!) och lite blåsigt väder så sken solen och det grillades ett bra tag. Nu är det söndagkväll och det  är kvällen på veckan man riktigt strö ser på tv,  bones och wallander , kanske inte faller alla i smaken men de är en kväll som jag försöker vara hemma och bara tar det lugnt.


Nu är det bara att ladda upp för måndagen.

Ha en bra kväll!

Jenny Jonsson


Photo by Jenny, en blogg om foto och lite av det mesta.
Här kan du följa galenskaperna hos mig tillsammans med mina två hundar, vänner och familj.

Följ med på bloggen och kommentera gärna.

News

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards