Photo by Jenny

Alla inlägg under augusti 2010

Av Jenny Jonsson - 24 augusti 2010 12:50

Blev visst en bloggpaus utan att jag egentligen tänkte på det, sommaren medför så mycket mer än att ens tänka på att blogga.  Det har varit några riktigt härliga veckor som passerar trots arbete. Inflyttad i lägenheten sen ett tag tillbaka och trivs bra. Lätt att bara ta cykeln till jobbet ist för att åka flera mil per dag i bil. Börjar nu på att avsluta min sista vecka på min nuvarande tjänst men ser redan fram emot att få veta hur den nya ser ut, får nog veta i veckan, håller tummarna.

 

Oliver fyller 4 år i dag!  



  


  

Saga tar sig vatten över huvudet.


  


  


Foto//Jenny Jonsson


Av Jenny Jonsson - 2 augusti 2010 20:41

Minst sagt, fick för mig att flytta igen och innan helgen ringde jag en kille om en lägenhet, i morrn får jag nycklarna och ska hyra den i två månader, på ons kanske man bor där och har fått dit lite saker, den är möblerad så inte så mycket som behövs att ta med. Nu blir därför stadsbo under denna tid igen.

En vecka som innebär mycket roligt har bara börjat för annars så brukar måndagar vara jobbiga men inte denna, sol, foto, glass, läsning och bra nyheter under en måndag= en bra start på veckan med andra ord!


     


  


  


  


Foto//Jenny Jonsson 

Jenny Jonsson


Photo by Jenny, en blogg om foto och lite av det mesta.
Här kan du följa galenskaperna hos mig tillsammans med mina två hundar, vänner och familj.

Följ med på bloggen och kommentera gärna.

News

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards