Photo by Jenny

Alla inlägg under april 2011

Av Jenny Jonsson - 29 april 2011 17:44

                



    


FOTO// Jenny Jonsson

Av Jenny Jonsson - 18 april 2011 18:48

  

      


-Var och fotade i vikarna här omkring nu på eftermiddagen,  många fåglar söker sig nu till de öppna vikarna och ett rådjur dök även upp, dålig skärpa då den var lite för långt bort för mitt objektiv...


FOTO// Jenny Jonsson

Av Jenny Jonsson - 11 april 2011 21:21

Sol,varmt,fågelsång,islossning osv...DET ÄR VÅR!!!

Underbart med ljusare dagar som sträcker sig allt längre.

Känns kanon! Veckan har gått bra trots min sega inställning till den, lägenheten är min, kurserna är sökta, morgon dagen innebär träning och umgås med underbara vänner från hela stan/Sävar och sedan en lugn kväll och sedan är det bara att tagga fredag. 1år med dig, och utgång med er, show med Jeff Dunham i UMEÅ!

Fredag nu TACK =)


Massor av nya ungar på jobbet...

  "-Kom igen, skynda,vi gömmer oss för fotografen..."

"-Ö hörrni , vad menar ni?"


"SMILE" 

-4st marsvinsungar födda i lördags- 3dagar gammla.

  

      


Vi har även fått ett flertal vaktelungar som har kläckts fram i en äggkläckare, -"Kycklingar".  

           

    


FOTO//Jenny Jonsson



Av Jenny Jonsson - 7 april 2011 19:29



LÄGENHETEN ÄR MIN!!! =D

Jenny Jonsson


Photo by Jenny, en blogg om foto och lite av det mesta.
Här kan du följa galenskaperna hos mig tillsammans med mina två hundar, vänner och familj.

Följ med på bloggen och kommentera gärna.

News

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards