Photo by Jenny

Alla inlägg under december 2010

Av Jenny Jonsson - 12 december 2010 19:17


  

       


  


Foto//Jenny Jonsson 

Av Jenny Jonsson - 12 december 2010 18:44

Blev ett uppehåll sedan sist. Kanske tråkigt för att jag har besökare som fortsätter att kolla in trots dåligt bloggande (som vanligt). Besöket på Ikea var i allafall trevligt. Jag och mamma packade in hundarna och tog bilen mot Sundsvall. Besöket där var nog på rekord då hundarna var med som för övrigt skötte sig kanon bra i centrum livet och som verkade trivas med att softa i bilen medan landskapet bara passarade utanför. Blev lite fynd som vanligt och innan en vanlig arbetsdag skulle ha slutat så var vi tillbaka igen.

 

Dagarna har bara flygit förbi med att fixa julklappar , födelsedagar, möten och coachning, ordna här hemma och umgås med pojkvän och vänner, samt lite jobb.  Julmarknad i går på skolan (mitt jobb! - kan inte ställa om mig :S) med vera, jenny,malin samt daniel, roligt att träffa vänner man inte sett på ett tag.

Niklas fyllde även år i går, 17år!! Vart tog tiden vägen då han var liten?!

GRATTIS BRODER ! 

 

I övrigt så känns allt vara lite kaos artat, allt på en gång. Förra veckan ringer det från där jag jobbar helger,  så i veckan är jag vik där två dagar + min ordinare helg, blir även tillsagd att inte tacka ja till andra jobb för att en tjänst som jag får om en slutar ev blir ledig , börjar då i jan misstänker jag, och får förhoppnings vis veta senast tor hur det blir. Men utöver det så ringde de från vännäs i dag och vill ha mig som vik i morrn, och säger dessutom att jag kan ev få ett kortare vik där!! Allt krockar och med alla eventuella svar så blir man inte klockare, kan inte ta viket i vännäs i fall man får det där jag är i dag(fast större tjänst) men samtidigt kan man ju inte säga nej. Det svåraste är att chefen i vännäs skulle kolla över tills i morrn men jag kan inte ge nått svar då ...usch :S 

 

Vet även min Julklapp 2 veckor i förväg, men ett stort tack i alla fall!

 

Och jag är även ute efter en ny lgh i stan, i morrn är det måndag och jag hoppas på att få svar på 2 lgh som jag anmält mig till.

 

Så nu ser veckan ut så här:

Måndag:

Missar luciafirandet på sjukhuset-Jobb som veterinärassistent i Vännäs, DV stationen.

Tisdag:

Jobb djurvårdare i Umeå

Onsdag:

Möte i Umeå halv 2 sedan jobb Sävar vid halv 4

Torsdag:

Jobb djurvårdare i Umeå + möte kvart i 2 som jag måste klämma in.

Fredag:

Ledig och film på menyn!

Lör-sön:

Jobb djurvårdare i Umeå och stallansvarig.

 

Det blev lite osamanhängande och kasst bloggande men en liten uppdatering för er som troget följer bloggen.

   

 Foto //Jenny Jonsson

En trött Oliver som snarkar otroligt sött.


Av Jenny Jonsson - 2 december 2010 21:57

Besök i Sundsvall i dag med en snabb tur på IKEA och Birsta centrum.

Uppdaterar senare men i dag säger vi ....


GRATTIS TILL MAMMA SOM FYLLER ÅR!

 

 

Grattis, Grattis på födelsedagen!

Jenny Jonsson


Photo by Jenny, en blogg om foto och lite av det mesta.
Här kan du följa galenskaperna hos mig tillsammans med mina två hundar, vänner och familj.

Följ med på bloggen och kommentera gärna.

News

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards